باربری رسالت (22148680) اتوبار رسالت شبانه روزی

باربری رسالت (22148680) اتوبار رسالت شبانه روزی




خدمات باربری رسالت در شمال تهران ، سرویس اتوبار رسالت


 

سریع ترین خدمات باربری رسالت در کوتاه ترین زمان ممکن تنها با یک تماس . برای در اختیار داشتن خدمات اتوبار رسالت میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید. ما به صورت شبانه روزی در باربری رسالت آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی هستیم. بهترین خاطره از یک جابجایی را با ما تجربه کنید.

خدمات باربری رسالت در شمال تهران ، سرویس اتوبار رسالت

ارائه انواع خدمات اتوبار رسالت و حمل و نقل وسایل خانگی و لوازم اداری با بهترین بسته بندی رسالت به وسیله پرسنل خوش اخلاق و با تجربه. باربری رسالت رویای شما را برای داشتن جابجایی آسان و بدون صدمه به واقعیت می رساند.

22148680 ---- ---- 22413786

26423586 ---- ---- 88614037

باربری رسالت شهروند بار با کارگران حرفه ای و کار آزموده در حمل اجسام سنگین مانند گاو صندوق , پیانو ,ساید بای ساید و کلیه اجسام سنگین اداری , شرکتها و منازل فعالیت دارد .

 

برتری های باربری رسالت شهروند بار :


  • دارا بودن ماشین های بزرگ، کوچک، مسقف ، درانواع مختلف برای حمل اثاثیه و وسایل (خاور، ایسوزو، وانت و نیسان)

  • کارتن‌های حجیم و محکم برای بسته ‌بندی وسایل و بسته بندی مخصوص کم‌ کردن حجم

  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه‌ خدمات همه روزه و بصورت شبانه‌ روزی

  • مشاوره رایگان اثاث کشی آسان و راحت برای ارائه مناسب ترین سرویس

  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته‌بندی رسالت و جابجایی بار و اثاثیه

  • جابجایی اثاثیه و وسایل بدون محدودیت حجم ، اندازه و وزن

  • خدمات حرفه‌ای در بسته ‌بندی رسالت وسایل و حمل اثاثیه منزل

  • بسته بندی رسالت مخصوص برای حمل رختخواب، حمل لباس


 

مشاوره رایگان :


به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره به شما همشهریان گرامی هستیم. با دریافت یک مشاوره تخصصی و کامل از ما میتوانید هزینه های اضافی را حذف کرده و یک اسباب کشی رسالت مقرون به صرفه داشته باشید.

 

22148680 ---- ---- 22413786

26423586 ---- ---- 88614037

 

۲۴ ساعته و شبانه روزی :


با توجه به مشغله های همشهریان در پایتخت و ساعات کاری زیاد ممکن است بخواهید در ساعاتی خارج از ساعات کاری معمول اسباب کشی کنید. این یک اتفاق طبیعی در باربری رسالت آن هم برای جابجایی و اسباب کشی است. اتوبار شهروند رسالت آمادگی کامل جهت کلیه خدمات به صورت شبانه روزی را داراست.

 

بهترین نیروی جوان و کارگران باربری رسالت :


اتوبار رسالت تهران با دارا بودن کادر مجرب و حرفه ای در امر جابجایی وسایل آماده خدمت رسانی به شماست. شما عزیزان با یک تماس میتوانید از تمامی خدمات ما از جمله کارگران مخصوص حمل و جابجایی بار در باربری رسالت بهره مند گردید. کارگران حرفه ای ما با تجربه ای چندین ساله میتوانن در کمترین زمان اثاثیه و وسایل شما را جابجا کنند. بدون وارد شدن کوچترین آسیبی به وسایل و لوازم تان آنها را توسط کارگران حرفه ای باربری رسالت به منزل جدیدتان منتقل کنید.

 

خدمات بسته بندی باربری رسالت :


سرویس بسته بندی ویژه ای که توسط ما ارائه میشود تمامی مشکلات بسته بندی را برای شما حل میکند. با کیفیت ترین لوازم بسته بندی استفاده شده در این سرویس شما را آسوده خاطر میکند تا نگرانی بابت شکستگی اثاثیه خود نداشته باشید. بسته بندی مبلمان ها با سلفون با کیفیت باعث جلوگیری از کثیف شدن یا پارگی در طول جابجایی است که این مهم را در باربری رسالت رعایت میکنیم. بسته بندی مخصوص فرش ها برای جلوگیری از پارگی فرش یا خراب شدن ریشه های فرش. استفاده از بابلرپ و استرجرپ و رعایت تمامی استاندارد های مخصوص بسته بندی های اروپایی.

22148680 ---- ---- 22413786

26423586 ---- ---- 88614037

کامیون های مجهز باربری رسالت :


کامیون و کامیونت مناسب برای باربری تهران رسالت کامیونی است که مسقف باشد. کامیونت های مسقف مخصوص اسباب کشی دارای دیواره های موکت کاری شده هستند و ابعاد بزرگ تا ۶ متر دارند که بسیار برای حمل اثاث منزل و … مناسب است. تمامی کامیون ها و کامیونت ها مجهز به تعداد زیادی پتو هستند تا از ضربه و آسیب رسیدن به وسایل شما جلوگیری به عمل آید. رانندگان ماهر باربری تهران رسالت با رعایت نکات مهم در رانندگی کامیون ، از آسیب رسیدن به وسایل شما به خاطر ریختن روی هم یا ضربه و … جلوگیری به عمل می آورند.

http://shahrvandbar.com/west-tehran-freight/resalat/

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

وانت بار هفت تیر و وانت تلفنی هفت تیر 44833034 شبانه روزی

وانت بار چیتگر و وانت تلفنی چیتگر 44833034 به صورت شبانه روزی

وانت بار شهران و وانت تلفنی شهران 44833034 به صورت شبانه روزی