باربری ستاری (22148680) اتوبار ستاری شبانه روزی

باربری ستاری (22148680) اتوبار ستاری شبانه روزی




باربری ستاری با بهترین خدمات شبانه روزی اتوبار ستاری


 

باربری ستاری تهران خود امریست که نیاز به تجربه و دانش کافی دارد ، ما پس از چندین سال فعالیت در این عرصه مفتخریم خدمات حرفه ای اتوبار ستاری به شما ارائه دهیم. فرقی نمیکند بار شما چیست ، محموله ی پوشاک است یا جهزیه عروس یا حتی ممکن است قصد اسباب کشی و جابجایی داشته باشید !

باربری ستاری با بهترین خدمات شبانه روزی اتوبار ستاری

فقط کافیست کار خود را به باربری ستاری شهروند بار بسپارید و نظارت کنید. چندین سال تجربه ی ما در این کار باعث میشود جای نگرانی برا شما باقی نماند. باربری ستاری کیفیت خدمات خود را تضمین میکند.

 

باربری ستاری شهروند بار با کارگران حرفه ای و کار آزموده در حمل اجسام سنگین مانند گاو صندوق , پیانو ,ساید بای ساید و کلیه اجسام سنگین اداری , شرکتها و منازل فعالیت دارد .

22148680 ---- ---- 22413786

26423586 ---- ---- 88614037

ارائه انواع خدمات اتوبار ستاری و حمل و نقل وسایل خانگی و لوازم اداری با بهترین بسته بندی ستاری به وسیله پرسنل خوش اخلاق و با تجربه. باربری ستاری رویای شما را برای داشتن جابجایی آسان و بدون صدمه به واقعیت می رساند.

 

ویژگی های خدمات ما :


  • کامیون ها و کامیونت های مجهز به موکت و پتو برای جلوگیری از ضربه

  • قیمت های معقول و متناسب با مسافت و حجم وسایل شما برای رفاه حال شما عزیزان

  • ارائه بهترین سرویس ها تحت عنوان مشاوره باربری ستاری

  • سرویس بسته بندی باربری ستاری با کارگران حرفه ای

  • جابجایی و حمل نقل در ابعاد کوچک و بزرگ متناسب با حجم کار شما


 

 

مشاوره رایگان :


به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره به شما همشهریان گرامی هستیم. با دریافت یک مشاوره تخصصی و کامل از ما میتوانید هزینه های اضافی را حذف کرده و یک اسباب کشی ستاری مقرون به صرفه داشته باشید.

 

22148680 ---- ---- 22413786

26423586 ---- ---- 88614037

 

سرویس های شبانه روزی ما :


هر ساعت از شبانه روزی که نیاز به خدمات اتوبار ستاری داشته باشید میتوانید با یک تماس از خدمات ما بهره مند شوید. با توجه به دغدغه های شهری تهران و مردم ، مطئننا برنامه ریزی دقیق زمانی برای شما کار آسانی نخواهد بود. لذا در ساعات غیر اداری و کاری هم میتوانید باربری ستاری را در کنار خود داشته باشید.

 

کارگران مخصوص اسباب کشی :


این کارگران از نیروی زبده و جوان تشکیل شده است. آنها متخصص در حمل و جابجایی اثاثیه و وسایل شما در منطقه باربری ستاری هستند. به همین دلیل لازم نیست شما به خودتان زحمت بدهید و حتی نگرانی از بابت خسارت به وسایلتان داشته باشید. دو دهه تجربه ی کار برای نیروهای ما کافیست تا در حین جابجایی از تمامی وسایل شما محافظت کنند.

 

بسته بندی وسایل در باربری ستاری :


اگر وسایل را به شکل درست بسته بندی نکنید حتما در حین جابجایی دچار آسیب می شوند. بسته بندی اشتباه وسایل باعث بی نظمی در چیدمان آنها در کامیون و در مقصد هم میشود. هرچقدر بی نظمی در کار اسباب کشی بیشتر باشد انرژی بیشتری را از شما خواهد گرفت. بسته بندی هم از مهم ترین قسمت های کار اسباب کشی ستاری است. اگر بسته بندی مشکلی داشته باشد موجب بروز مشکلاتی از قبیل پاره شدن کارتن ها در حین حمل ، شکستگی لوازم و اثاثیه و مشکلات دیگری شود. بنابراین باید به بسته بندی هم توجه ویژه ای داشت. تجهیزات مناسب برای بسته بندی هم امری مهم در بسته بندی وسایل خواهد بود. شرکت باربری ستاری در شعبه اتوبار شهروند خود سرویس های بسته بندی ستاری وسایل به شما همشهریان گرامی ارائه میکند. بسته بندی وسایل خود را به ما بسپارید.

آماده سازی و بسته بندی اتو بار ستاری :


دارای کارتن های ضخیم چند لایه در ابعاد مختلف برای بسته بندی بهتر لوازم. بسته بندی مبلمان ها با سلفون با کیفیت باعث جلوگیری از کثیف شدن یا پارگی در طول جابجایی است که این مهم را در باربری ستاری رعایت میکنیم. بسته بندی مخصوص فرش ها برای جلوگیری از پارگی فرش یا خراب شدن ریشه های فرش. همانطور که میدانید باید ابعاد کارتن ها با محتوایات آن همخوانی داشته باشد تا مانع از شکستن و آسیب دیدن لوازم شود. به همین دلیل سرویس باربری ستاری با دارا بودن کارتن های ضخیم و نازک و ابعاد مختلف ، هرکدام را در جایگاه مناسب آن به کار برده تا بهترین بسته بندی را برای شما فراهم کند.

22148680 ---- ---- 22413786

26423586 ---- ---- 88614037

کامیون های مجهز باربری ستاری :


کامیون و کامیونت مناسب برای باربری تهران ستاری کامیونی است که مسقف باشد. کامیونت های مسقف مخصوص اسباب کشی دارای دیواره های موکت کاری شده هستند و ابعاد بزرگ تا ۶ متر دارند که بسیار برای حمل اثاث منزل و … مناسب است. تمامی کامیون ها و کامیونت ها مجهز به تعداد زیادی پتو هستند تا از ضربه و آسیب رسیدن به وسایل شما جلوگیری به عمل آید. رانندگان ماهر باربری تهران ستاری با رعایت نکات مهم در رانندگی کامیون ، از آسیب رسیدن به وسایل شما به خاطر ریختن روی هم یا ضربه و … جلوگیری به عمل می آورند.

http://shahrvandbar.com/center-tehran-freight/satari/

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

وانت بار هفت تیر و وانت تلفنی هفت تیر 44833034 شبانه روزی

وانت بار چیتگر و وانت تلفنی چیتگر 44833034 به صورت شبانه روزی

وانت بار شهران و وانت تلفنی شهران 44833034 به صورت شبانه روزی